Nog maar 14 nachtjes!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Astrid Roelofs - WaarBenJij.nu Nog maar 14 nachtjes!!! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Astrid Roelofs - WaarBenJij.nu

Nog maar 14 nachtjes!!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

13 Maart 2013 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Over twee weken is het dan eindelijk zover en begint op woensdag 27 maart ook mijn reis naar het prachtige Argentinië. Van Sandra heb ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord, dus ik heb er megaveel zin in!!!
De komende weken zullen vooral in het teken staan van het inpakken van mijn spullen in Nijmegen, want ik ga mijn kamer voor het komende half jaar onderverhuren. Daarnaast moet ik nog wat kleine dingetjes regelen en natuurlijk op 25 maart mijn diploma ophalen in Wageningen. Dat kwam precies goed uit met mijn planning: netjes op tijd afgestudeerd en het diploma in the pocket als ik ga :) Verder is volgens mij alles geregeld en kan ik goed voorbereid op Schiphol in het vliegtuig stappen naar Londen en vanaf daar vlieg ik naar Buenos Aires, waar ik op 28 maart 8.30 uur lokale tijd, als het goed is, zal landen.

In Buenos Aires heb ik eerst nog een weekje vrij, waarna ik ook zal beginnen met een cursus Spaans, wat volgens Sandra ook wel noodzakelijk is. In de laatste week van mijn cursus zullen papa en mama ook in Buenos Aires zijn en dan ga ik op 27 april ein-de-lijk Sandra weer zien!!!

Ik ga mijn best doen om deze waarbenjij een beetje bij te houden, maar volgens mij is overal voldoende internet, dus moet dat wel goedkomen!

Xx Astrid

  • 13 Maart 2013 - 16:28

    Theo En Els:

    Hallo Astrid,

    we hebben je al toegevoegd bij de favorieten.
    Dus blijven we op de hoogte als je wat gaat schrijven.
    Het is nog wel aan de vroege kant, maar alvast een goede reis gewenst en we blijven je volgen.
    Groeten Theo en Els.

  • 13 Maart 2013 - 18:19

    Chris:

    Je gaat een toptijd tegemoet en het zal stil worden in Nijmegen! Ik ga je uiteraard volgen en zal ons etentjes helaas even moeten missen! Bij terugkomst wacht er weer een Knorr wereldgerecht op je :) xxx

  • 13 Maart 2013 - 18:20

    Chris:

    Onze etentjes ;)

  • 13 Maart 2013 - 19:00

    Door Opa En Oma:

    natuurlijk gaan we jouw ook volgen
    maar we hopen je eerst nog wel
    een paar keer te zien maar al vast
    een fijne vakantie gewenst
    liefs Opa en Oma xxx

  • 13 Maart 2013 - 19:53

    Antoinette:

    Hallo Astrid

    Alvast een hele goede reis en heel veel plezier gewenst.

    Lieve knufffel Antoinette

  • 23 Maart 2013 - 16:03

    Marleen:

    Da's je geraden dat je je best gaat doen om deze site bij te houden! :P
    Eerst nog maar 's een laastste avondmaaltje @ home vanavond.. Tot straks! xx

  • 28 Maart 2013 - 08:55

    Ans Vermeulen:

    hallo Astrid net als je zus ga ik je volgen in zuid-amerika.
    heb je een goede reis gehad,ben benieuwd naar de eerste verslagen van je.
    geniet van alle mooie dingen groetjes Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 07 Feb. 2013
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 35637

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 02 Februari 2017

10 weken Midden-Amerika

27 Maart 2013 - 12 September 2013

Afsluiting van mijn studietijd

Landen bezocht: