Afsluiting van mijn studietijd - Reisverslagen van Astrid Roelofs - WaarBenJij.nu Afsluiting van mijn studietijd - Reisverslagen van Astrid Roelofs - WaarBenJij.nu

Afsluiting van mijn studietijd

Na 6,5 jaar studie is het tijd om nog even te genieten van het leven en mijn studieperiode op een goede manier af te sluiten. Op naar Zuid-Amerika om Spaans te leren, nieuwe mensen te leren kennen en (deels) samen met Sandra het prachtige Argentinië te gaan ontdekken, aansluitend samen even naar Uruguay tot zij weer terug naar Nederland gaat. Daarna ga ik nog een paar weken op pad in Peru, met als hoogtepunt het wandelen van de Inca Trail naar Machu Piccu, en dan terug naar Argentinië om alleen door Patagonië te trekken! Ik kan niet wachten tot het zover is!!

Recente Reisverslagen:

20 September 2013

Terug in Nederland, weg met mañana mañana

11 September 2013

Het einde van een geweldig half jaar

05 September 2013

Paradijselijke stranden en Rio Rocks!!!

27 Augustus 2013

Rio de Janeiroooo

20 Augustus 2013

Bariloche, Buenos Aires en Brazilië!!!
Astrid

Actief sinds 07 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35620

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 02 Februari 2017

10 weken Midden-Amerika

27 Maart 2013 - 12 September 2013

Afsluiting van mijn studietijd

Landen bezocht: